Transport

Compania Total Comisionary Services S.R.L. a fost infiintata de catre o echipa avand o vasta experienta acumulata în domeniul logistica si transport. De atunci reprezentam o prezenta pe piata transporturilor din Romania, Europa si Asia Centrala, cladindu-ne un renume favorabil si binemeritat in acest domeniu, datorita seriozitatii si ambitiei de care am dat dovada de a lungul timpului, precum si calitatii serviciilor oferite tuturor clientilor, care dorind solutii optime pentru afacerea lor in domeniul transport si logistica, in vederea dezvoltarii acesteia, au apelat cu incredere la serviciile oferite de echipa Total Comisionary Services S.R.L.

Piata transporturilor din intreaga lume este caracterizata de un dinamism continuu, de schimbari permanente, datorita careia se impune deja ca o masura obligatorie tuturor companiilor angajate in acest domeniu, adaptarea continua si rapida la nevoile si cerintele pietei, astfel incat cei mai importanti pentru noi, respectiv clientii, sa beneficieze de servicii de calitate si la cele mai inalte standarde occidentale, la preturi si costuri favorabile.

Consideram ca aceasta este una din punctele forte ale companiei Total Comisionary Services S.R.L., respectiv o adaptare usoara si rapida la nevoile schimbatoare ale pietei transporturilor, fara sa se ajunga la o crestere a preturilor pentru serviciile prestate, din contra, odata cu adaptarea la noile cerinte se impune si o incercare de diminuare a costurilor, fiindca pana la urma aceasta reprezinta esenta transportului modern si eficient: servicii de calitate la preturi si costuri convenabile. Serviciile de calitate nu impun obligatoriu si o crestere a preturilor si a costurilor in economia de piata moderna, de fapt acesta ar trebui sa reprezinte normalitatea: tarif convenabil pentru prestarea unui serviciu de calitate.

Cu ce ne ocupam noi de fapt? Suntem o companie angajata in domeniul transporturi, logistica si vama, oferind astfel sevicii de pe intreg teritoriul Romaniei, în toata Europa si Asia Centrala. Aceste transporturi le efectuam prin subcontractantii nostrii, localizati in toate tarile UE. Datorita acestui fapt avem posibilitati de a oferi aceste servicii de transport in orice moment, in oricare din regiunile Europei si Asiei Centrale. Prin subcontractanti intelegem firme mari, mijlocii și mici, specializati in transporturi terestre. Avand contracte de colaborare incheiate cu aceste companii, putem oferi la orice moment solutia optima pentru un transport rapid, sigur, monitorizat, si la pret-cost convenabil.

Datorita acestor colaborari, dispunem de un parc auto de aproximativ 200 de camioane de 20 tone, respectiv 7.5 tone (prelate, dube, frigorifice), amplasate in mai toate regiunile din Romania pentru transporturi interne si aproximativ 200 de camioane de 20 tone, respectiv 7.5 tone (prelate, dube, frigorifice) pentru transporturi in Europa si transporturi extracomunitare (tarile noncomunitare din Europa si tarile situate in Asia Centrala).

Deasemenea dispunem si de autoutilitare de tonaj mic, care pot executa transporturi interne și internaționale.

Toate incarcarile pot fi atat in regim exclusiv cat și in regim de grupaj.

Serviciile oferite de compania noastra mai includ si transportul unor marfuri speciale: ADR, agabaritic, trailer, containere.

Toate serviciile noastre sunt adaptate dupa cerintele si nevoile fiecarui client, astfel incat sa putem oferi calitate la prețuri convenabile.

SERVICII DE TRANSPORT MARFA INTERN SI INTERNATIONAL
TRANSPORT MARFA INTERN:
Dispunem prin subcontractantii nostri de un parc auto compus din aproximativ 150 de masini, amplasate pe tot teritoriul tarii, datorita carora putem oferi servicii de transport marfa în orice regiune din tara.

Subcontractantii nostri sunt alcatuiti din companii prestigioase de transport si case de expeditie.

Masini aflate in dotare:
• camioane de 20 tone sarcina utila (prelata, duba, frigo).
• camioane de 3,5 tone sarcina utila (prelata, duba, frigo).
• autoutilitare de 1,5 tone sarcina utila (prelata, duba, frigo).
• autoutilitare mici pentru transport marfa in regim expres.

Serviciile noastre de transport includ atat transporturi in regim exclusiv, cat si transporturi in regim de grupaj. Deasemenea putem oferi mijloace de transport pentru marfuri speciale: ADR, agabaritic, containere, trailer.

TRANSPORT MARFA INTERNATIONAL:
Prin subcontractantii nostri dispunem de un parc auto de cca. 200 masini, pozitionate pe intreg teritoriul Europei, atat comunitar cat si extracomunitar, precum și in unele tari din Asia.

Subcontractantii nostri sunt alcatuiti din companii prestigioase de transport si case de expeditie din tari precum: Ungaria, Austria, Polonia, Slovacia, Cehia, Croatia, Germania, Italia,Franta, Spania, Portugalia, Anglia, Suedia, Danemarca, Norvegia, Republica Moldova, Rusia, Ucraina, Turcia.

Masini aflate in dotare:
• camioane de 20 tone sarcina utila(prelata, duba, frigo).
• camioane de 3,5 tone sarcina utila(prelata, duba, frigo).
• autoutilitare de 1,5 tone sarcina utila(prelata, duba, frigo).
• autoutilitare mici pentru transport marfa in regim expres.

Deci prin parcul nostru auto, putem sa va oferim servicii de transport marfa dupa cum urmeaza pe urmatoarele relatii:
• Din Romania catre orice tara din Europa, precum si Rusia, Ucraina, Tucia.
• Din orice tara din Europa, precum si Rusia, Ucraina, Turcia catre Romania.
• Intre oricare din tarile din Europa.

Permalink

LOGISTICA CONTRACTUALA

Total Commissioner Sevices aplica in relatia cu clientii sai principiul win-win business, ceea ce creaza o relatie bilaterala solida, de incredere, construita cu plus valoare atat pentru noi, cat si pentru companiile pe care le reprezentam. Din punct de vedere al serviciului de logistica, aplicam tipul logisticii contractuale personalizate, in deplin acord cu principiile si valorile ce stau la baza filosofiei si activitatii noastre.

In acest sens, imbinam servicii de transport, depozitare si prelucrare comenzi in concordanta cu necesitatile si cerintele clientului.


Care sunt avantajele clientilor nostri?

   stabilirea unui buget logistic in acord cu flexibilitatea pe care o oferim prin aplicarea solutiei de „tailored pricing”;

   axarea pe activitatile de baza, prin dedicarea exclusiva a personalului Total Commisssioner Services in procesele de logistica necesitate de client;

   gasirea celor mai eficiente solutii, chiar si in cazul situatiilor speciale, datorita gamei largi de servicii logistice si a competentei personalului nostru.

Logistica de achizitii si produse
Avantajul logisticii contractuale in ceea ce priveste politica de achizitie si de produse il reprezinta imbunatatirea modului de achizitie si stabilizarea fluxului de intrare al marfurilor. Astfel, marfurile apar sub forma de stocuri tampon sau in depozite de comisionare.

De ce apare acum un client multumit? Deoarece este scutit de sarcinile din amonte, concomitent cu posibilitatea de a-si imbunatati calitatea aprovizionarii propriei sale productii. Totodata, aditional, poate apela la managementul ambalajelor, parte a politicii logistice de TQM, sustinuta de compania noastra.

Componenta a serviciilor suplimentare pe care le punem la dispozitia clientilor nostri o reprezinta si preasamblarea sau secventarea, modalitati prin care reducem in mod real cheltuielile fixe ale clientilor, precum si timpii de executie.

Logistica externalizata focusata

In prezent, domeniul logistic a cunoscut o ampla si rapida ascensiune, dovedindu-si dinamismul si complexitatea, din care transpar si numeroasele provocari profesionale. Total Commissioner Services si-a integrat si insusit toate aceste elemente pentru a putea desfasura si asigura in conditii optime serviciile de logistica contractuala de care dispune.

Investitia in echipamente speciale si tehnica de calcul moderna pe care o realizam in mod continuu, poate asigura clientul de externalizarea acestui serviciu. Avantajele acestuia? Reducerea costurilor foarte mari, maximizarea productiei si economia timpului.

Total Commissioner Services va poate asigura externalizarea serviciilor logistice fie integral, fie partial. Astfel, in mod personalizat, va punem la dispozitie o gama larga de servicii ce se pot regasi in pachete agreate sau intr-o intreaga retea logistica, cu sau fara personal sau infrastructura.

In cazul unei logistici externalizate focusata, dedicam foarte multa atentie si implicare in momentul implementarii, pentru a crea clientului o structura eficienta, satisfacatoare, cu rezultate optime.

Total Commissioner Services aplica urmatorul management de implementare logistica personalizata: stabilirea unui plan tarifar real si just, organizarea ehipei de specialisti care va realiza in timp util si in mod eficient etapele implementarii, inceperea derularii proiectului, mentinerea unei permanente comunicari cu clientul, in baza principiilor si valorilor ce ne reprezinta, asigurand transparenta si implicare totala si, totodata, mentinand standardul profesional ridicat ce ne recomanda.

Solutii personalizate

Toti clientii nostri reprezinta entitati diferite, necesitand solutii diverse, alaturi de care construim in mod individual strategia optima.

Personalizarea logisticii contractuale este direct proportionala cu acceptiunea unei companii de a-si externaliza acest tip de activitate. Gama de servicii si solutii propusa de Total Commissioner Services apare in total acord cu cerintele si nevoile clientilor nostri, la care se adauga profesionalismul si experienta vasta ce ne permit o consultanta suplimentara, pentru a ne deservi clientii in mod corect si echitabil.

Totodata, sistemele IT (puntea de legatura dintre noi si companiile cliente) de care dispunem si pe care le uzitam in procesele de logistica contractuala, corespund activitatilor de personalizare si de externalizare in care clientii nostri au deja incredere.

Permalink